AYAT SERIBU DINAR

AYAT SERIBU DINAR

Selasa, September 21

MASKER KECANTIKAN


Adakah anda tidak suka atau tidak pernah menggunakan mask? Tahukan anda betapa pentingnya mask dalam rutin penjagaan muka kita. Bila kita pergi membuat facial muka di mana-mana, mask adalah salah satu perkara yang wajib, tak kira produk mahal maupun murah, betul tak? Sekiranya wajah anda mempunyai white head dan black head, inilah mask yang tidak rugi utk anda cuba. Dengan harga yg murah dan berpatutan, tidak salah utk anda mencuba. Kerana saya juga telah mencubanya dan ingin kongsikannya dengan anda.
Selamat mencuba.....

Shiseido Black Mask

RM 1.50/pc
Promosi RM 7 = 5 pc
(harga tidak termasuk kos penghantaran )

Merupakan mask peel off. Fungsinya utk menanggalkan 'blackhead dan whitehead' pada wajah anda(tumpuan area hidung). Ia juga mampu mengecilkan liang pori dan kesannya.......Insya-Allah dapat dilihat dgn serta merta.


Cara penggunaan:
  1. Utk result yg lebih baik, di sarankan Steamkan muka anda bertujuan untuk membuka pori-pori bagi memudahkan proses menarik keluar blackhead atau whitehead. Lap muka dengan tuala yang bersih sehingga kering.
  2. Sapukan mask dibahagian hidung dan dagu atau ditempat2 yang anda rasa mempunyai black dan white head. Sapu secara sekata (tidak terlalu nipis atau tebal).
  3. Biarkan kering kira-kira 25-30 minit.
  4. Dah kering, tarik dari bawah ke atas secara perlahan-lahan.
Dan lihatlah hasilnya.........sepeket boleh diguna 2-3 kali (sekiranya anda hanya guna pada area hidung). Memang berbaloi. Untuk hasil terbaik, gunakan toner dan pelempap setelah wajah anda di maskkan.

Perhatian: Elakkan penggunaan di kawasan yg berambut seperti area kening krn ia boleh menanggalkn bulu2/rambut halus pd wajah anda.



Shiseido White Mask

RM 1.50 / pcs
Promosi RM 7 = 5 pcs
( harga tidak termasuk kos penghantaran)

Fungsinya lebih kurang dengan black mask tapi white mask lebih tertumpu utk whitening, revitalizing dan anti aging pd wajah anda. Boleh digunakan utk seluruh wajah.
Cara penggunaan:
  1. Bersihkan wajah anda.
  2. Sapukan mask ke seluruh wajah. Biarkan kering lebih kurang 25-30 minit.
  3. Dah kering, tarik dari bawah ke atas secara perlahan-lahan.
  4. Sapukan toner dan pelempap utk hasil yg lebih baik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan